Automotive 2019-10-17T20:38:32+00:00

VIDEO & FOTOGRAFIE IN DE AUTOMOTIVE

Cameravision is gespecialiseerd in het maken van video’s en foto’s in de automotive. Wij verzorgen alle benodigde video en fotografie die voor een autobedrijf van belang zijn. Denk hierbij aan het wekelijks fotograferen van occasion tot het maken van een bedrijfsfilm. Tegenwoordig is niets zo belangrijk als de digitale showroom als begin van het aankoopproces van een (nieuwe) auto. Klanten worden slimmer en veeleisender door het vele online aanbod. Foto’s en/of video’s die van goede kwaliteit zijn spreken aan, zijn conversie verhogend en dragen bij aan uw merkidentiteit.

Cameravision zorgt ervoor dat uw autobedrijf online op de juiste manier zichtbaar is.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Twijfel niet en neem direct contact op.

CONTACT

“Voor de introductie van ons nieuwe dealer management systeem heeft Cameravision een video gemaakt op onze locaties in Leusden, Groningen en Rotterdam. De video is helemaal naar wens gerealiseerd. Wij zijn erg tevreden over de snelheid en het eindresultaat!”
Raymond Konings
General Manager -  Pon Porsche Dealergroep
Super tevreden!

Cameravision heeft voor ons diverse foto's gemaakt na de verbouwing van onze showroom, met fantastisch resultaat. Wesley neemt de tijd, communiceert duidelijk en komt zijn afspraken na. Tevens komen ze met goede tips en adviezen, en maakte ze zelf foto's op eigen initiatief.
Jordy Pieterson
Eigenaar -  Pieterson Auto\'s
Wesley heeft van zijn hobby zijn beroep gemaakt. Een voorrecht als het je lukt en een voorrecht voor de mensen die daar vervolgens mee mogen (samen)werken!
Pieter van Eerde
Eigenaar -  Auto van Eerde

VIDEO

Video is de manier om online zichtbaarheid te creëren en je doelgroep te binden. Ook in de automotive zijn er veel mogelijkheden om video in te zetten voor meer bereik en betere online vindbaarheid. Cameravision maakt verschillende soorten video’s voor de automotive. Van een professionele bedrijfsfilm en persoonlijke video’s tot vlogs en promotievideo’s.

PERSOONLIJKE VIDEO

Persoonlijke video’s zijn de manier om de doelgroep aan uw bedrijf te binden. Denk bijvoorbeeld aan een verkopers video waarin de verkoopadviseur zichzelf voorstelt en vertelt waar het bedrijf voor staat en wat de klant bij het bedrijf kan verwachten. Op deze manier bent u transparant naar uw potentiële klanten, dit zorgt voor vertrouwen omdat de klant online al een idee krijgt bij wie ze terecht komen. Ook het maken van vlogs is een persoonlijke manier om potentiële klanten aan uw bedrijf te binden.

BEDRIJFS VIDEO

Ook bij het verkopen van auto’s is het belangrijk om uw bedrijf zo goed mogelijk online te presenteren. Een goede bedrijfsvideo is daar de perfecte basis voor. Een video waarin alle aspecten van het bedrijf naar voren komen en de klant in één video te zien krijgt wat ze van uw bedrijf kunnen verwachten. Video’s op uw website leveren vele voordelen op, zoekmachines zoals Google en Bing zorgen er bijvoorbeeld voor dat uw website beter gevonden wordt.

PROMOTIE VIDEO

Cameravision maakt verschillende soorten promotie video’s. Denk aan een video van een evenement, nieuwe occasion of vacature. Vacature video’s geven een goed beeld van het bedrijf en de werkzaamheden. Dit spreekt mensen aan en werkt altijd een stuk beter dan een simpele tekst, ons brein neemt beeld namelijk 60.000 keer sneller op dan tekst. Val op met een gave occasion video die ervoor zorgt dat uw bereik groter wordt en daarmee meer potentiële klanten bereikt.

Pieterson - AMG video

FOTOGRAFIE

Het verkopen van auto’s online begint bij goede en kwalitatieve foto’s. Foto’s spelen een belangrijke rol in het oriëntatieproces van de klant. Goede kwalitatieve foto’s kunnen doorslaggevend zijn in de online zoektocht naar een auto. Naast goede foto’s van de auto’s is het cruciaal dat uw bedrijf online zichtbaar is. Cameravision helpt u met de juiste fotografie.

OCCASION FOTOGRAFIE

Occasion fotografie

De zoektocht naar de juiste auto begint voor veel mensen online. Onscherpe, donkere of onduidelijke foto’s zijn een gemiste kans. Goede foto’s gemaakt met professioneel apparatuur en bewerkt met professionele software programma’s, maken het mogelijk om ook zonder studio een mooie fotoreportage te maken.

Op zoek naar een vaste partner voor uw occasion fotografie? Wij helpen u graag. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

SHOWROOM FOTOGRAFIE

Bij het online verkopen van auto’s zijn goede foto’s essentieel. De foto’s die op de website geplaatst worden dienen immers als online etalage, waarbij foto’s een eerste indruk geven bij uw potentiële klanten. Met kwalitatief goede foto’s toont u aan dat u zorg en aandacht besteedt aan het (online) voorkomen van uw auto’s. Dit wekt een gevoel van betrouwbaarheid op. Naast de foto’s van de auto’s zelf is het belangrijk dat er genoeg informatie over het bedrijf te vinden is. Klanten zullen online zoeken op bijvoorbeeld Google of YouTube om meer informatie te vinden en een beeld te krijgen bij het bedrijf. U heeft daarom een flink streepje voor wanneer de website en zoekmachine resultaten voorzien zijn van goede en professionele foto’s.

PROMOTIE FOTOGRAFIE

Zorg dat u goed zichtbaar bent op alle online kanalen. Cameravision neemt u al het werk uit handen en zorgt voor aflevering van professionele beelden voor on- en offline gebruik. Denk bijvoorbeeld bij promotie aan mooie foto’s van nieuwe occasions of foto’s van een evenement. Cameravision heeft ervaring in allerlei soorten fotografie in de automotive. Heeft u zelf een leuk idee? Laat het ons weten via het contactformulier. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Klant logo - Porsche
Klant logo - Aben en van de Schelde
Klant logo - De Waal autogroep
Klant logo - Nefkens
Klant logo - DCDW
Klant logo - BMW Jer. de Fonkert
Klant logo - Auto van Eerde
Klant logo - Ventavid